PolskaKGHM wydaje milion na lewicę

KGHM wydaje milion na lewicę

Prawie milion złotych wyda w tym roku KGHM
na teksty sponsorowane w trzech lewicowych wydawnictwach:
tygodniku "Przegląd", "Trybunie" i OPZZ-owskim "Nowym Tygodniku
Popularnym" - donosi "Gazeta Wyborcza".

23.02.2005 | aktual.: 23.02.2005 08:09

Na kreowanie wizerunku w mediach spółka przeznaczy w tym roku 2 mln 350 tys. zł. Z tego "Trybuna" ma dostać 450 tys., "Przegląd" - 400 tys., a "Nowy Tygodnik Popularny" - 120 tys. zł. Lwia część reszty pójdzie do mediów działających tylko na terenie Zagłębia Miedziowego. Jan Kurasz, dyrektor Departamentu Public Relations KGHM, zastrzega, że choć budżet jest zatwierdzony, to żadnych umów jeszcze nie podpisano. Najprawdopodobniej stanie się to na przełomie lutego i marca.

Dyrektor Kurasz (także członek Stowarzyszenia SLD) wyjaśnia, że w zamian wydawnictwa miały przeznaczać na teksty o firmie po dwie strony miesięcznie. Ze współpracy z "Przeglądem" jest zadowolony. Na jego łamach można było przeczytać m.in. wywiady z prezesem Błądkiem czy szarą eminencją Zagłębia Miedziowego - posłem SLD Ryszardem Zbrzyznym - informuje "Gazeta Wyborcza".

Dyrekcja KGHM zadowolona jest też z umowy z "Trybuną". "Spółka udowodniła, że nie trzeba oszczędzać na pensjach pracowników, aby osiągnąć świetne wyniki finansowe i produkcyjne. Pokazała, że warto inwestować w ludzi, bo to jest opłacalne. Praca górników i hutników należy do niezwykle ciężkich, niebezpiecznych i odpowiedzialnych zajęć, zarobki są więc adekwatne do wysiłku i zagrożeń" - można było przeczytać w piśmie Marka Barańskiego - cytuje "Gazeta Wyborcza".(PAP)

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)