Katarzyna Herman twarzą marki Flora
22 stycznia pod hasłem 'Sekrety kobiecych serc' rusza największa kampania realizowana dla marki Flora.
Po raz pierwszy od momentu pojawienia się na polskim rynku produktów Flory do działań marketingowych zdecydowano się pozyskać Ambasadora Marki. Do współpracy zaproszono Katarzynę Herman, znaną widzom między innymi z roli w serialu „Magda M.”.
Kampania „Sekrety kobiecych serc” jest skierowana do kobiet aktywnych zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.
„Katarzyna Herman zbudowała wizerunek kobiety łączącej udane życie rodzinne z karierą zawodową. Niezbędnymi elementami jej dnia codziennego są aktywność fizyczna, dieta i troska o zdrowe serce. Tak jak konsumentka Flory dba o zdrowie, jest gustownie ubrana, energicznie spędza wolny czas. Dzięki współpracy z Katarzyną Herman chcemy zwrócić uwagę Polek na konieczność regularnej profilaktyki serca i układu krążenia." – mówi Agnieszka Bielecka, Brand Manager marki Flora.
W kampanii „Sekrety kobiecych serc” wykorzystane będą spoty telewizyjne i radiowe oraz reklama prasowa. Działania telewizyjne zostaną przeprowadzone w: TVP1, TVP2, TVN. Wybrane stacje radiowe. Prasa: Naj, Gala, Wysokie Obcasy, Viva, Olivia, Dobre Rady, Vita, Zdrowie, Claudia, Poradnik Domowy, Świat kobiety, Samo Zdrowie, Pani, Elle, Zwierciadło, Uroda, Twój Styl.
Działania komunikacyjne są realizowane przez On Board Public Relations.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja IQ Marketing. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PhD.