Kampania telewizyjna Ecco
25 września rusza telewizyjna kampania Ecco Shoes Poland wspierająca kolekcję obuwia i akcesoriów na sezon jesień/zima 2006.
21.09.2006 | aktual.: 21.09.2006 08:14
Kampania telewizyjna obejmie kanały tematyczne i będzie częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej ECCO prowadzonej od 1 września. Główne kanały komunikacji wykorzystane w kampanii telewizyjne to: TVN24, TVN Style, MTV oraz Discovery.
„Spot ECCO Spark ma charakter wizerunkowy i został zrealizowany został przez duńską agencję „We Love People” odnosząc się bezpośrednio do wartości i charakteru produktów ECCO – mówi Maciej Wyrwas – PR & Marketing Department ECCO Shoes Poland.
Od 1 września ECCO Shoes Poland prowadzi również kampanię prasową oraz outdoor ze kreacją ECCO Spark i ECCO Supercross. Reklamy prasowe pojawiają się w tytułach modowych typu Twój Styl, Gala, Viva, ELLE, męskich - Playboy, CKM oraz opiniotwórczych takich jak Wprost, Polityka, Newsweek i Przekrój. Kampania outdoor obejmuje emisję reklamy na nośnikach wielkoformatowych typu backlight w sześciu głównych miastach tj. Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Katowice, Kraków, Wrocław. W kampanii są wspierane modele obuwia z kolekcji codziennej, klasycznej i sportowej.
Za planowanie mediów odpowiada Initiative Warszawa.
Równocześnie ECCO Shoes Poland prowadzi kampanię reklamową i PR w ramach akcji ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli! Kampania reklamowa wykorzystuje tytuły prasowe takie jak Gala, Metro, Metropol, Gazeta Wyborcza, Wprost, Wik, reklamę zewnętrzną typu airwall oraz spot telewizyjny emitowany w TVN 24. Równocześnie prowadzone są silne działania PR. „Akcja opiera się na prostym pomyśle: Spacerujesz – Pomagasz! W tym roku wspieramy trzy fundacje charytatywne PAH, PTK oraz WWF, a za każdy kilometr przebyty, ECCO przekazuje 4 PLN na rzecz wybranej przez uczestnika fundacji. W tym roku spotykamy się 23 września na Polu Mokotowskim w Warszawie o g.9.30.” – mówi Maciej Wyrwas.