Kampania nowej marki Peugota

Hasło „LEKKOŚĆ BYCIA” w pełni oddaje stan emocjonalny kierowcy Peugeot 1007. Nowatorska w formie kampania reklamowa przedstawia dwa światy – realny i abstrakcyjny. Bohaterem filmów jest niezależny, żyjący w wielkim mieście 30-letni mężczyzna, dla którego nic nie stanowi przeszkody na drodze do życia pełnego wygód i ułatwień.

02.06.2005 02:00

Filmy reklamowe zostały zrealizowane w dwóch technikach. Filmowana akcja przedstawia niedogodności i ciemne strony życia. Animacja ukazuje natomiast, jak w fantastyczny i nadprzyrodzony sposób są one pokonywane.

Akcja filmów oraz treść reklam prasowych eksponuje unikalne atrybuty Peugeot 1007 – automatycznie przesuwane drzwi, możliwość zmiany wystroju wnętrza i pełną łatwość prowadzenia samochodu.

Nowy samochód Peugeota pojawi się również na outdoorze w dwufazowej kampanii zapowiadającej nowość w ofercie Peugeot oraz w odsłonie, której komunikacja koncentruje się na atrybucie automatycznie przesuwanych drzwi.

Kampania obecna będzie w telewizji w stacjach niszowych ( Hallmark, Planete, TVN Style, TVN Turbo, Discovery) oraz ogólnopolskich (TVP, TVN, TVN 7, TV4), w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polityka, Wprost, Newsweek, Viva) oraz magazynach niszowych (Aktivist, Exclusive, Laif, Fluid, Cafe, Max Magazine) oraz na outdoorze do końca czerwca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Warszawa.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)