Kampania napojów Kubuś Play
Najnowsza kampania napojów Kubuś Play zrealizowana przez Saatchi & Saatchi podkreśla sportowy charakter marki.
19.04.2006 06:49
Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem koncepcji kreatywnej startującej właśnie kampanii napoju Kubuś Play należącego do firmy Maspex Wadowice. Jej celem jest podkreślenie nowoczesnego i sportowego charakteru marki. Ponadto kampania ma za zadanie umocnić pozycję Kubusia jako lidera na rynku zdrowych soków i napojów marchwiowych - dzięki technologii Top Aseptic Kubuś Play nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów i jest w wygodnej plastikowej butelce.
Reklama będzie emitowana w telewizji. „Nasz pomysł polega na pokazaniu Kubusia Play jako napoju spontanicznie wybieranego przez dzieci, które lubią pobawić się, pograć i poszaleć na świeżym powietrzu” – mówi Daniel Piecka, copywriter z Saatchi & Saatchi. Matka jednego z zawodników występujących w reklamie wie o tym najlepiej i dlatego w przerwie meczu częstuje napojem wszystkie spragnione dzieci, które brały udział w grze.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Kubuś Play to zdrowy napój, który doskonale gasi pragnienie. Jego wygodna, plastikowa butelka z nakrętką typu sport cap idealnie sprawdza się podczas uprawiania sportów i innej aktywności.
Klient: Maspex WadowiceAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Aleksandra Koppa, Katarzyna IndykDyrektor kreatywny: Agnieszka Niska, Max OlechDyrektor artystyczny: Bartosz GralaCopywriter: Daniel Piecka.