Kampania flagowego Samsunga
Do połowy czerwca potrwa kampania nowego, flagowego telefonu Samsung U600.
18.05.2007 07:10
Najważniejszym elementem przygotowanej akcji jest kampania telewizyjna wykorzystująca spot wyprodukowany globalnie przez agencję Leo Burnett. Spoty zostały przygotowane w dwóch wersjach: damskiej i unisex emitowane w zależności o grupy docelowej breaków reklamowych. Kampania rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi.
Kampania pojawi się także w prasie (min.: „Gala”, „Viva”, „Cosmo”, „Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „Playboy”) i na nośnikach reklamy zewnętrznej - 12x3 i BL 8x4. Reklama będzie tez obecna na lotnisku im. Chopina w Warszawie.
Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja STRG. Stargraphics a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
Dane techniczne Samsung U600- 10.9 mm grubości i tylko 85g wagi - wyświetlacz o przekątnej 2,2 cala wyświetlający 260 tys. kolorówAparat fotograficzny o rozdzielczości 3.2 Megapixela z funkcją Auto-Focus i nagrywaniem sekwencji wideoPrzeglądarka stron WWW i transmisja danych EDGEMMS/Email/ SMS/ gry JAVA/USB / BluetoothOdtwarzacz MP3 z funkcją obsługi słuchawek Bluetooth stereoWyjście TV (podłączenie do telewizora) / Radio FMPrzeglądarka plików biurowych (MS Office, Adobe, HTML i JPG) - bez konieczności podłączania telefonu do komputera Tryb offline (korzystanie z treści multimedialnych bez włączania funkcji telefonu) = szczególnie przydatne w samolocieCzytnik kart pamięci MicroSD to daje nieograniczone możliwości zapisywania muzyki, filmów i i plików tekstowych.