Trwa ładowanie...
d2hgzuu
18-05-2007 07:10

Kampania flagowego Samsunga

Do połowy czerwca potrwa kampania nowego, flagowego telefonu Samsung U600.

d2hgzuu
d2hgzuu

Najważniejszym elementem przygotowanej akcji jest kampania telewizyjna wykorzystująca spot wyprodukowany globalnie przez agencję Leo Burnett. Spoty zostały przygotowane w dwóch wersjach: damskiej i unisex emitowane w zależności o grupy docelowej breaków reklamowych. Kampania rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi.

Kampania pojawi się także w prasie (min.: „Gala”, „Viva”, „Cosmo”, „Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „Playboy”) i na nośnikach reklamy zewnętrznej - 12x3 i BL 8x4. Reklama będzie tez obecna na lotnisku im. Chopina w Warszawie.

Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja STRG. Stargraphics a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.

Dane techniczne Samsung U600- 10.9 mm grubości i tylko 85g wagi - wyświetlacz o przekątnej 2,2 cala wyświetlający 260 tys. kolorówAparat fotograficzny o rozdzielczości 3.2 Megapixela z funkcją Auto-Focus i nagrywaniem sekwencji wideoPrzeglądarka stron WWW i transmisja danych EDGEMMS/Email/ SMS/ gry JAVA/USB / BluetoothOdtwarzacz MP3 z funkcją obsługi słuchawek Bluetooth stereoWyjście TV (podłączenie do telewizora) / Radio FMPrzeglądarka plików biurowych (MS Office, Adobe, HTML i JPG) - bez konieczności podłączania telefonu do komputera Tryb offline (korzystanie z treści multimedialnych bez włączania funkcji telefonu) = szczególnie przydatne w samolocieCzytnik kart pamięci MicroSD to daje nieograniczone możliwości zapisywania muzyki, filmów i i plików tekstowych.

d2hgzuu
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hgzuu
Więcej tematów