Jet Line wprowadza nową spółkę

W grupie kapitałowej Jet Line rusza Makom Polska - innowatorska oferta na polskim rynku.

12.12.2006 07:10

Nowa spółka została wydzielona do obsługi kampanii ambient mediowych indoor i outdoor, niestandardowych projektów POS, projektowania i produkcji wielkoformatowych replik produktów (3D), a także projektowania wnętrz na potrzeby danej marki (CI). Będzie działać pod własnym znakiem firmowym w strukturze całej grupy, która obejmuje Jet Line i Freeboard. Od 11 grudnia rusz również kampania promująca wejście nowej firmy pod hasłem “Otwieramy przestrzeń”. Obejmie ona spoty w Radio PIN, kampanie banerowe w newsletterach Brief, Dzienny Serwis MMP i WirtualneMedia.pl.

Szefem Makomu został Andrzej Maszewski dotychczasowy Account Manager działu sprzedaży w Jet Line. Do zespołu dołączył także Tomasz Jurkowski jako Account Manager (podobne stanowisko zajmował również w Jet Line).

- Celem powstania nowej spółki jest zapewnienie klientom kompleksowej obsługi niestandardowych projektów reklamowych; rozwijanie nowych sposobów docierania z przekazem do wybranych grup docelowych. Działania Makom Polska mają opierać się zarówno na oferowaniu własnych pomysłów na kampanie ambientowe, jaki wykonywaniu ich według zleceń reklamodawców. “Klienci odczuwają potrzebę wyróżniania przekazu reklamowego produktów, tym chętniej sięgają po ambient media. Wiedzą, że muszą przełamywać natłok informacyjny panujący w przestrzeni i przyciągnąć uwagę odbiorcy. Oferujemy również coś wyjątkowego, projektowanie wnętrz pod względem CI oraz tzw. ducha marki." – podkreśla Andrzej Maszewski, szef Makom Polska.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)