Jesteś inteligo?
3 grudnia wystartowała pierwsza od półtora roku kampania reklamowa
konta Inteligo i produktów finansowych oferowanych w ramach konta.
06.12.2007 08:00
Kluczowym przekazem kampanii "Jesteś inteligo?" jest wygoda korzystania z internetowego konta Inteligo oraz wygoda zakupów produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych online. Wsparciem przekazu jest informacja o zdobyciu przez Inteligo pierwszego miejsca w rankingu banków w Internecie, przeprowadzonym przez tygodnik Newsweek w 2007 roku. Inteligo odświeża w ten sposób swój wizerunek.
Kampania trwa dwa tygodnie i będzie przeprowadzona na witrynach takich jak: www.gazeta.pl, www.tvn24.pl, www.polki.pl, www.radiopin.pl, www.salon24.pl, www.wirtualnemedia.pl, www.antyradio.pl, www.gildia.pl, www.dziennik.pl, www.newsweek.pl, www.parkiet.com. Użyto formatów: doublebillboardy, billboardy, top layery i rectangle.
Kreacje przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, zakupem mediów zajęła się agencja ARBOmedia.
Konto Inteligo od 1 listopada 2002 prowadzone jest przez największy polski bank, PKO Bank Polski.