Trwa ładowanie...
d43aoxc
dove
22-01-2008 08:00

IQ Marketing dla marki Dove pro.age


Piękno nie pyta o wiek - to hasło kampanii wprowadzającej na polski
rynek nową linię kosmetyków dla kobiet dojrzałych Dove pro.age.
Autorem hasła jest agencja IQ Marketing, która odpowiada również za
realizację komunikacji BTL.

d43aoxc
d43aoxc

Hasło jest twórczą adaptacją globalnego claimu kampanii: Beauty has no age limit, oddaje filozofię marki Dove pro.age, głoszącą, że nie trzeba być młodym, aby być pięknym.

W ramach kampanii BTL agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS i aktualnie realizuje loterię promocyjną we wszystkich hipermarketach sieci Tesco. W loterii do wygrania są trzy nagrody główne w postaci dwudniowego pobytu w SPA oraz 15 tysięcy nagród gwarantowanych w postaci ekologicznej torby na zakupy lub próbki kremowego balsamu do ciała Dove Pro.age 50 ml. W loterii może wziąć udział każdy, kto kupi co najmniej jeden produkt z nowej linii Dove pro.age w sieci Tesco. Pojedynczy zakup upoważnia do wylosowania kuponu promocyjnego ze zdrapką, pod którą kryje się jedna z dwóch nagród gwarantowanych, do odebrania w punkcie obsługi gratisów. Wypełniony kupon wrzucony do urny bierze udział w losowaniu nagród głównych. Loteria trwa od 17 do 31 stycznia 2008.

Nowa linia kosmetyków Dove pro.age wprowadzana na polski rynek, przeznaczona jest dla kobiet po 45 roku życia.

d43aoxc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d43aoxc
Więcej tematów