Dane Hitwise dotyczą okresu od 26 maja do 23 czerwca.
32,22 procenta tych wyszukiwań wykonywali internauci w wieku 18-24 lat. Za nimi byli użytkownicy w przedziale wiekowym 35-44 (22,05 procenta), 25-34 (21,45 procenta), 45-54 (15,35 procenta) i powyżej 55. roku życia (8,92 procenta). 51,51 procenta wpisujących w wyszukiwarkach termin 'iPhone' stanowili mężczyźni.
W tym samym okresie ruch na oficjalnej stronie internetowej dotyczącej nowego urządzenia (www.apple.com/iphone)
zwiększył się aż o 185 procent. Dzięki temu strona ta była najpopularniejszą w kategorii 'Komputery i Internet-Elektronika', obejmującej witryny zajmujące się produktami i producentami elektronicznymi.
Po wpisaniu w wyszukiwarkę terminu 'iPhone' i otrzymaniu wyników wyszukiwania, amerykańscy internauci w 54,44 procenta przypadków kierowali się na stronę www.apple.com/iphone. Za stroną Apple znalazł się serwis operatora komórkowego AT&T (6,52 procenta), następnie Wikipedia (2,95 procenta), Engadget (2,8 procenta) i MySpace (2,48 procenta).
Premiera iPhone'a odbędzie się w najbliższy piątek 29 czerwca. Dostępny on będzie wyłącznie u operatora AT&T. W zależności od modelu, urządzenie będzie kosztować 499-599 dolarów. Ogłoszone ostatnio plany taryfowe zawierają opłaty od 59,99 do 99,99 dolara miesięcznie.