Trwa ładowanie...
d2xm2qs
Tequila\Polska
07-11-2007 08:00

Internetowa ofensywa Winterfresh


Wrigley Poland rozpoczął internetową kampanię marki Winterfresh.
Projekt podzielony jest na dwa etapy.

d2xm2qs
d2xm2qs

Pierwszy to 6-tygodniowa akcja promocyjna prowadzona pod adresem www.polifreshya.pl. Drugi etap to planowany na początek grudnia start portalu społecznościowego, który pod hasłem "Polifreshya. Come Together" będzie odzwierciedlał istotę marki Winterfresh: "Winterfresh ułatwia zbliżenie".

Strategię i koncepcję projektu wspólnie opracowały Tequila\Polska oraz Madonet. Tequila\Polska jest odpowiedzialna za kreację oraz koordynację projektu, zaś Madonet zajmuje się budową platformy.

Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

d2xm2qs
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xm2qs
Więcej tematów