Internetowa ofensywa Winterfresh


Wrigley Poland rozpoczął internetową kampanię marki Winterfresh.
Projekt podzielony jest na dwa etapy.

07.11.2007 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Pierwszy to 6-tygodniowa akcja promocyjna prowadzona pod adresem www.polifreshya.pl. Drugi etap to planowany na początek grudnia start portalu społecznościowego, który pod hasłem "Polifreshya. Come Together" będzie odzwierciedlał istotę marki Winterfresh: "Winterfresh ułatwia zbliżenie".

Strategię i koncepcję projektu wspólnie opracowały Tequila\Polska oraz Madonet. Tequila\Polska jest odpowiedzialna za kreację oraz koordynację projektu, zaś Madonet zajmuje się budową platformy.

Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)