Internet, benzyna i kawa - to nowa oferta koncernu naftowego BP Amoco, który przystąpił do akcji wyposażania swoich stacji benzynowych w terminale z dostępem do sieci.
W Londynie otwarto już dwa internetowe kioski z dostępem do sieci. W 2001 roku na terenie całego kraju ma ich być 300. Większe zajazdy dla samochodów będą miały własne kawiarnie internetowe. Koszt wyposażenia stacji benzynowej w internetowy kiosk wynosi średnio milion funtów.
Kierowcy będą mogli zasięgnąć informacji, którędy gdzie dojechać unikając korków, i zapoznać się z ostatnimi doniesieniami serwisów informacyjnych. Niektóre usługi internetowe, takie jak BBC Online, będą dostępne nieodpłatnie, za inne trzeba będzie płacić.
Innym nowym rozwiązaniem, które chce wprowadzić BP, jest możliwość płacenia za benzynę kartą kredytową od razu po zatankowaniu, bez potrzeby pójścia do kasy. Odpowiednie urządzenia samoobsługowe będą dostępne już "przy pompie".