ING: zaplanuj swoją emeryturę
15 kwietnia ING rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest
rozbudzenie świadomości emerytalnej Polaków, budowanie pozycji
lidera w emeryturach oraz poinformowanie o zmianie marki z ING
Nationale-Nederlanden na ING.
Film reklamowy przypomina problem wysokości przyszłych emerytur z ZUS i OFE oraz zachęca do stworzenia planu emerytalnego w oparciu o produkty ING, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta.
Nowa kampania reklamowa ING realizowana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, platforma TVN, Polsat, TV4) i stacjach niszowych poprzez 30-, 15- i 10-sekundowe spoty. Dodatkowo w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych emitowane będą dwa 30-sekundowe spoty. Kampanię wspiera obecność reklamowa w najważniejszych internetowych portalach finansowych oraz nowy plakat "Trzy kroki". Zaplanowano również akcje eventowe. W Polskę już po raz drugi wyruszy londyński autobus, w którym będzie można policzyć swoją emeryturę, a w wybranych supermarketach pokazany zostanie bolid zespołu Formuły 1 ING Renault. Wydarzeniom tym będą towarzyszyły kampanie w mediach lokalnych.
Kreację przygotowała agencja Brain, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.