Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów
Od początku września Infor Ekspert (spółka należąca do holdingu
Infor PL SA) rozpoczyna kampanię sprzedażową "Prenumerata 2009" -
skierowaną do obecnych i przyszłych prenumeratorów.
Przyszłoroczna oferta prenumeraty wydawnictwa składa się z 49 produktów: czterech samodzielnych serwisów internetowych, 12 internetowych czasopism, sześciu elektronicznych publikacji z grupy Infor Lex i 18 tradycyjnych czasopism w wersjach papierowych.
Każde czasopismo i produkt internetowy posiadają własny, indywidualny zestaw prezentów. Za opłacenie rocznej prenumeraty klienci sami wybierają, które spośród proponowanych prezentów chcieliby otrzymać.
Akcja będzie prowadzona z tradycyjną drogą pocztową, ale także poprzez e-mailing, telemarketing, oferty w internecie oraz na łamach własnych czasopism. Wspiera ją kampania w internecie na największych portalach internetowych, takich jak Wirtualna Polska i Onet.pl (różnorodne kreacje internetowe np. billboardy, top layery, stałe boksy) oraz autopromocja w "Gazecie Prawnej".