Trwa ładowanie...
dwl2g67
infor
01-09-2008 08:00

Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów


Od początku września Infor Ekspert (spółka należąca do holdingu
Infor PL SA) rozpoczyna kampanię sprzedażową "Prenumerata 2009" -
skierowaną do obecnych i przyszłych prenumeratorów.

dwl2g67
dwl2g67

Przyszłoroczna oferta prenumeraty wydawnictwa składa się z 49 produktów: czterech samodzielnych serwisów internetowych, 12 internetowych czasopism, sześciu elektronicznych publikacji z grupy Infor Lex i 18 tradycyjnych czasopism w wersjach papierowych.

Każde czasopismo i produkt internetowy posiadają własny, indywidualny zestaw prezentów. Za opłacenie rocznej prenumeraty klienci sami wybierają, które spośród proponowanych prezentów chcieliby otrzymać.

Akcja będzie prowadzona z tradycyjną drogą pocztową, ale także poprzez e-mailing, telemarketing, oferty w internecie oraz na łamach własnych czasopism. Wspiera ją kampania w internecie na największych portalach internetowych, takich jak Wirtualna Polska i Onet.pl (różnorodne kreacje internetowe np. billboardy, top layery, stałe boksy) oraz autopromocja w "Gazecie Prawnej".

dwl2g67
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dwl2g67
Więcej tematów