PolskaIle płacą za komentarze w internecie?

Ile płacą za komentarze w internecie?

Jeśli szukasz w internecie opinii o jakimś produkcie i kierujesz się nimi przy wyborze, uważaj! - ostrzega "Dziennik Gazeta Prawna". Internauta wpisujący opinie może być fałszywy - wynajęty bezpośrednio przez firmę albo agencję PR. Wychwalając w sieci produkt lub usługę na ich zlecenie, może zarobić nawet 20 tys. zł

02.12.2010 | aktual.: 02.12.2010 10:42

Aż 40% internautów przyznaje, że rezygnuje z zakupu lub wprost przeciwnie decyduje się na niego pod wpływem opinii znalezionych w internecie. Firmy z tego korzystają i coraz częściej zatrudniają wirtualnych klientów. Płacą im za wychwalanie ich produktów w sieci. Taka działalność dorobiła się już nawet swojej nazwy – amplifying (z ang. wzmacniający).

Jak tłumaczy na szkoleniach z roli mediów społecznościowych dyrektor jednej z agencji PR, amplifyierzy muszą prowadzić wiarygodny dialog z potencjalnymi klientami i wykazywać się ekspercką wręcz wiedzą na temat produktu.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (111)