IKEA wydaje katalog na 2009 rok
W Polsce, podobnie jak 37 innych krajach, ukazuje się pod hasłem
"Mieszkaj w zgodzie ze swoim stylem życia" katalog IKEA 2009. Firma
dostarczy w naszym kraju informacje o swojej ofercie w 3,5 mln
egzemplarzy, co uzupełni niestandardową kampanią reklamową.
Pod hasłem "Mieszkaj w zgodzie ze swoim stylem życia" IKEA po raz 13. w Polsce, a 58. na świecie, wydaje swój katalog. Firma przygotowała informacje o ok. 3,5 tys. swoich produktów dostępnych w sprzedaży do końca lipca przyszłego roku. W naszym kraju katalog ukazuje się w 4,4 mln egzemplarzy, z których 3,5 mln będzie dostarczanych bezpośrednio do klientów. IKEA poskreśla, że został on wydrukowany na niebielonym chlorem papierze wyprodukowanym z drewna pochodzącego z lasów certyfikowanym
Wprowadzenie nowego katalogu IKEA poprzedza niestandardową kampanią marketingową w centrum Warszawy. Od kilku tygodni w inspirujących domkach firmy umieszczonych w kluczowych miejscach miasta przechodnie mogą oglądać produkty z jej kolekcji. Dystrybucji nowego katalogu towarzyszyć będzie odświeżenie kolekcji we wszystkich siedmiu domkach, kampania telewizyjna oraz niestandardowe akcje marketingowe w innych miastach Polski, w których obecna jest IKEA.
Specjalną edycję katalogu w wersji XL otrzymali już dziennikarze na specjalnej konferencji prasowej, podczas której dyskutowano, jaka jest zależność między wystrojem naszego domu a naszym wnętrzem. Od 25 sierpnia katalog będzie dystrybuowany bezpośrednio do domów, a od 15 września dostępny w sklepach firmy.
IKEA wydaje swój katalog już od 57 lat. W tym roku ukazuje się on w 38 krajach, 52 edycjach, 27 językach i łącznym nakładzie 198 mln egzemplarzy.