II edycja programu lojalnościowego 'Dymek'
Imperial Tobacco Polska rozpoczął II edycję programu lojalnościowego 'Dymek' skierowanego do partnerów detalicznych firmy.
21.05.2006 23:58
Programem Partnerskim „Dymek” objęte zostały m.in. marki West, Davidoff, R1, Route 66, Paramount, Mocne i Mars. Celem programu jest zdobycie wiodącej pozycji ekspozycyjnej marek Imperial Tobacco Polska w kluczowych punktach sprzedaży detalicznej oraz zwiększenie udziału tych marek w obrocie sklepów objętych programem.
Program „Dymek” oparty został na systemie komunikacji SMS-owej. Partnerzy Programu otrzymują co miesiąc w formie SMS-ów informacje o rabatach oraz dodatkowych promocjach. Wsparciem dla partnerów Programu ,,Dymek’’ jest również infolinia obsługiwana przez Data Solutions.
Agencja Data Solutions przygotowała we współpracy z Imperial Tobacco Polska koncepcję II edycji Programu, kreację do pakietu startowego oraz odpowiada za jego wdrożenie i realizację. Agencja rozpoczęła współpracę z Imperial Tobacco Polska w październiku 2005.