ŚwiatIBM: "burza mózgów" online

IBM: "burza mózgów" online

Ponad 50 tys. pracowników IBM Corp. z całego świata uczestniczyło w czterodniowej "burzy mózgów" za pomocą intranetu. Spotkanie, które ma na celu poszukiwanie rozwiązań dla rozwoju nowych technologii informatycznych, nosi nazwę WorldJam.

29.05.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W tej niecodziennej sesji bierze udział co szósty pracownik IBM (łącznie firma zatrudnia 320 tys. osób). Uczestnicy WorldJam kontaktują się ze sobą za pomocą intranetu (wewnętrznej sieci), proponują rozwiązania i głosują na najlepsze pomysły.

Według Michaela Winga, dyrektora wewnętrznej sieci firmy IBM, intranet jest doskonałym sposobem komunikowania się i projektowania nowych rozwiązań.

Duże korporacje od kilku lat używają wewnętrznej sieci do komunikacji ze swoimi pracownikami. 165 biur IBM na całym świecie potrzebowało 9 miesięcy, aby przygotować WorldJam - najbardziej ambitny projekt wykorzystania intranetu. (mag)

korporacjaibmburza
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)