Hypermedia dla marki Lenor


Agencja interaktywna Hypermedia jest autorem najnowszej kampanii
internetowej oraz serwisu dzikanatura.pl dla marki Lenor (Procter
&Gamble). Działania reklamowe związane są z launchem nowego
wariantu zapachowego - Lenor Jungle Freedom (linia Lenor
Aromatherapy).

29.07.2008 08:00

Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie o najnowszym produkcie z linii Lenor Aromatherapy oraz budowa świadomości nowego wariantu zapachowego wśród konsumentów.

Pod adresem dzikanatura.pl dostępna jest strona teaserowa poświęcona Lenor Jungle Freedom. Pod koniec lipca ruszy specjalny, internetowy konkurs dla konsumentów oraz zupełnie nowa strona WWW.

- Motywem przewodnim konkursu będzie możliwość dodawania przez internautki własnego opowiadania, powiązanego z wybranym elementem roślinnym. W ten sposób tworzyć się będzie dzika roślina Lenora. Im więcej internautek wpisze swoją odpowiedź, tym wyższa i bujniejsza będzie nasza roślina - mówi Ewa Kreliszyn, art director w agencji Hypermedia - Przewijając stronę w górę, internautki będą się przemieszczać wyżej, a towarzyszyć temu będą efekty dźwiękowe, które mają na celu oddanie klimatu dżungli.

Działania reklamowe, które przebiegają pod hasłem: "Lenor Jungle Freedom wyzwoli Twoją dziką naturę", skierowane są przede wszystkim do kobiet świadomych swojego wyglądu, dbających o siebie i aktywnych zawodowo.

Internetowa kampania reklamowa obejmie swym zasięgiem następujące serwisy: Onet.pl, Gadu-Gadu oraz serwisy ARBO, adresowane do kobiet. Kampania potrwa do września, a wykorzystano w niej również ATL.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)