"Hugo" w sklepach
Pod hasłem "Wyspa Hugo - dla pożeraczy przygód" w hipermarketach w całej Polsce 19 sierpnia rozpoczęły się eventy "Hugo".
01.09.2005 | aktual.: 06.09.2005 10:44
Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiada agencja Sales Link.
Celem działań prowadzonych przez Sales Link jest wzrost sprzedaży oraz poinformowanie o nowej linii produktów. Akcja jest jednym z etapów kampanii reklamowej The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. wprowadzającej na rynek nową markę produktu - chrupki kukurydziane "Hugo".
Akcja promocyjna ""Wyspa Hugo - dla pożeraczy przygód".", obejmie hipermarkety w całej Polsce: Tesco, Real, Geant, Leclerc i Carrefour. Działania prowadzone będą do 18 września.
Agencja Sales Link kieruje działania do dzieci w wieku od 4-13 lat. Celem akcji jest promocja sprzedaży nowego produktu oraz budowa wizerunku marki poprzez wzbudzenie skojarzeń i pozytywnych emocji związanych z radością, zabawą i przygodą.
W ramach eventów w supermarketach za linią kas umieszczone zostaną wyspy "Hugo" zaprojektowane i przygotowane przez Sales Link. W trakcie akcji promocyjnej za zakup jednego opakowania chrupek "Hugo" dzieci mogą zrobić sobie zdjęcie z postacią "Hugo" lub zagrać przy konsoli komputerowej w grę "Hugo". Dodatkowo wszystkie dzieci mogą zagrać przy stoliczkach w puzzle, domino, pokolorować lub skorzystać z innych atrakcji.
Na potrzeby akcji przygotowano materiały POS tj.: wyspa "Hugo", roll'upy, interaktywne ulotki (z elementami zabawy - kolorowanki i układanki), domino oraz kolorowanki na stoliczkach. Wizualizacja oparta została na "Hugo" - postaci znanej z programu telewizyjnego i gier komputerowych, a w scenografii wykorzystane zostały elementy z opakowań.