HP wprowadza na rynek komputer HP Pavilion
Firma HP rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzającą na polski
rynek multimedialne komputery stacjonarne z rodziny HP Pavilion.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia.
24.08.2007 08:00
Celem kampanii, oprócz poinformowania konsumentów i sprzedawców o atrakcyjnej nowości w ofercie HP, jest zwrócenie uwagi na wiele wyjątkowych cech i akcesoriów do stacjonarnych komputerów domowych HP Pavilion oraz podkreślenie zalet użytkowania komputera zaprojektowanego od początku do końca jako jedna całość.
Kampania wykorzystuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne oraz magazyny. Działania reklamowe w czasopismach (dodatki do dzienników ogólnopolskich, tygodniki opiniotwórcze, wysokonakładowe tytuły komputerowe, pisma kobiece) skierowane są do dwóch grup odbiorców: całych rodzin oraz młodzieży.
- Odsłona "rodzinna" ma charakter sezonowy i wiąże się z rozpoczynającym się rokiem szkolnym, czyli okresem, kiedy popyt na komputery domowe jest wyjątkowo duży. Natomiast kreacje skierowane do młodzieży mają na celu budowę świadomości i zaufania do marki w długim okresie - mówi Jolanta Rogulska, Marketing Programs Manager w dziale PSG HP.
Za polską kreację w konwencji kampanii "Komputer znów jest osobisty" odpowiada regionalna agencja reklamowa McCann Erickson Hungary. Ramy czasowe działań reklamowych nie zostały ujawnione.