'Hand made shoes'
Pod takim hasłem Wittchen wprowadza na polski rynek nową serię produktów.
18.08.2006 | aktual.: 18.08.2006 07:37
18 sierpnia w salonach firmowych pojawiła się kolekcja damskich i męskich butów. Firma Wittchen chce wykreować nowy wizerunek osób 25+ ceniących w obuwiu klasę, wybierających tradycyjną elegancję oraz ponadczasowe wzornictwo - podano w komunikacie.
Wprowadzeniu nowego asortymentu na rynek pod hasłem „hand made shoes” towarzyszy kampania reklamowa w miesięcznikach kobiecych: „Twój Styl”, „Pani”, „Zwierciadło”, „Glamour”, „Oliwia”, „Claudia”, „Elle”, „Avanti”, „Zdrowie”, „Mamo to Ja”, męskim „LOGO” a także „Gala”, „Sukces”, „Press”, „Dobre Wnętrze”, „Dom & Wnętrze”. Reklama ukaże się również w tygodnikach opinii „Polityka” i „Wprost”.
Kampanii będą towarzyszyły spoty reklamowe emitowane w radiu Zet.