Hand Made dla Bakomy
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania telewizyjna jogurtów Bakoma Premium.
29.09.2006 | aktual.: 29.09.2006 07:23
Strategię i kreację nowych spotów Bakomy przygotowała agencja Hand Made, która została wyłoniona w drodze konkursu.
Głównym celem działań komunikacyjnych Bakomy jest odświeżenie i odmłodzenie wizerunku marki. „Rozpoczynająca się kampania to pierwszy, duży krok zmieniający wizerunek Bakomy, która do dzisiaj postrzegana była jako lekko konserwatywna, polska marka. Radość, energia, spontaniczność i naturalność postaci oraz owocowość naszych produktów to elementy, na których budujemy nowe oblicze Bakomy. W ten sposób zbliżamy się do naszych konsumentów, szczególnie tych młodszych” – mówi Andrzej Zalewski, dyrektor marketingu Bakomy.
Na potrzeby kampanii przygotowane zostały trzy spoty reklamowe zbudowane z radosnych, prawdziwych sytuacji, połączonych z apetycznymi ujęciami owoców. „Naszym celem było opowiedzenie krótkich historii o prawdziwych, nie-reklamowych emocjach. Spośród 600 osób, które pojawiały się na castingach wybraliśmy postacie najbardziej naturalne – ich szczere relacje w połączeniu z prawdziwą, polską naturą i owocami zbudowały radosne, przyjazne i szczere filmy” – mówi Marcin Palarczyk, dyrektor kreatywny Hand Made.
Celem spotów – poza odświeżeniem wizerunku marki – jest podkreślenie najwyższej jakości jogurtów Bakoma Premium. Mocny akcent w spotach położony został na owocowość – stąd duża ilość apetycznych ujęć produktowych: soczystych owoców, mleka i jogurtu połączonego z owocami. „Niepodważalnym atutem naszych jogurtów jest ich wysoka jakość i duża ilość owoców – to podkreślamy w naszej komunikacji. Ujęcia produktowe są ściśle połączone z ujęciami fabularnymi i stanowią spójną całość z wizerunkowym przekazem spotów. Nowe hasło brandowe: ‘Nasza natura to radość’, które towarzyszy marce Bakoma prezentowane jest na kompilacji ujęć produktowych, co jeszcze mocniej podkreśla charakter marki i stanowi znakomity łącznik między atrybutami i emocjami jakie niesie ze sobą marka” – mówi Tadeusz Malinowski, category manager Bakomy.
Nowa kampania Bakomy to największe wydarzenie reklamowe w historii marki. Zdjęcia do spotów Premium trwały tydzień i kręcone były w plenerach oraz w studiu, gdzie realizowane były ujęcia table-top. Autorem zdjęć plenerowych i reżyserem filmów jest Marek Dawid. Na potrzeby kampanii przygotowana została piosenka skomponowana przez Bogdana Gajkowskiego. Produkcja spotów powierzona została ITI Film Studio. Zakup mediów przeprowadził Starcom. Kampania jogurtów Bakoma Premium prowadzona będzie do końca roku.