Trwa ładowanie...
d48zcwp
google
19-07-2007 08:00

Google rozszerza swoją ofertę AdWords


Firma Google Inc. rozszerzyła swój program Print Ads. Dzięki temu
internetowi reklamodawcy będą mogli zamieszczać drukowane reklamy
na łamach 225 gazet, docierających do połowy amerykańskich
czytelników.

d48zcwp
d48zcwp

Test programu rozpoczął się w listopadzie ubiegłego roku, a wzięła w nim udział mała grupa tytułów prasowych i reklamodawców. Teraz pozwoli on setkom tysięcy klientów systemu Google AdWords zamieszczać reklamy w identyczny sposób, w jaki kupują przestrzeń reklamową na stronach internetowych, w radiu i telewizji.

Wspomniane 225 gazet, wśród których są takie uznane tytuły jak New York Times, Washington Post czy Chicago Tribune, zlokalizowanych jest na 32 z 35 największych amerykańskich rynków medialnych, a ich łączny nakład sięga poziomu blisko 30 milionów egzemplarzy.

d48zcwp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d48zcwp
Więcej tematów