Goodwill PR - Nowa Agencja Public Relations
Goodwill PR kolejną agencją w grupie Mothership. Iga Niewiadomska Partnerem Zarządzającym nowej firmy.
05.06.2006 06:38
Rozpoczyna działalność nowa spółka należąca do grupy Mothership – agencja Goodwill PR. Partnerem Zarządzającym i udziałowcem w nowej firmie została Iga Niewiadomska.
„Goodwill PR będzie realizować projekty z zakresu public relations, jestem jednak przekonana, że zaoferujemy Klientom rozwiązania pozwalające agencji na znalezienie swojego miejsca na rynku” – mówi Iga Niewiadomska. „W procesie komunikacji interesuje mnie mechanizm konsekwentnego budowania reputacji i tożsamości firm. Są to elementy bezcenne w strukturze organizacji. Dlatego podstawowymi kryteriami w pracy będą dla Goodwill PR wartości i etyka, a dopiero potem typowe narzędzia PR” – dodaje Iga Niewiadomska.Wśród usług oferowanych przez agencję są między innymi media relations, PR produktowy i korporacyjny, komunikacja wewnętrzna, marketing sportowy a także internet PR.
Według Tomka Grzybowskiego, Partnera Zarządzającego Mothership, projekty z zakresu Public Relations są w Polsce realizowane z coraz większą intensywnością i cieszą się dużym zaufaniem klientów. „Branża jest według nas perspektywiczna, stąd postanowiliśmy stworzyć możliwości rozwoju dla tego rodzaju spółki” – mówi Grzybowski.
Iga Niewiadomska ukończyła Wydział Polonistyki na UW. W poprzednich latach pracowała między innymi jako dyrektor Biura Reklamy Business Press (wydawcy m.in. „Businessman Magazine" i „Kaleidoscope”) i zastępca dyrektora generalnego Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agora SA). Była dyrektorem zarządzającym INK & Company, należącym do JWT, jak również partnerem zarządzającym TBWAPR.