Golarki Panasonic - 50 lat doświadczeń
Specjalna edycja golarek oraz konkurs dla konsumentów z okazji 50-lecia pierwszej golarki elektrycznej marki Panasonic.
W grudniu br. Panasonic będzie świętować 50-tą rocznicę powstania pierwszej golarki elektrycznej tej marki. Z tej okazji firma przygotowała specjalną edycję golarek. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy kampania promocyjna obejmująca prasę męską i media elektroniczne. W ramach działań marketingowych firma organizuje także konkurs smsowy dla konsumentów.
Nowe golarki Panasonic to efekt 50 lat pracy pod hasłem 'Dokładnie i delikatne golenie'.
Wprowadzenie nowych golarek na rynek wsparte będzie kampanią promocyjną przygotowaną przez agencję DSK.
"Poprzez kampanię promocyjną z okazji 50-ciolecia golarek chcemy pokazać jak duże mamy doświadczenie i jak innowacyjni jesteśmy w zakresie tych produktów" - powiedział Marcin Kubiszak, Product Manager w firmie Panasonic, odpowiedzialny za segment golarek. Kampania obejmuje reklamy w prasie męskiej i w jednym z portali internetowych. Działania te zostały połączone z konkursem smsowym dla konsumentów - każdy kto w dniach 14 listopada - 31 grudnia br. Kupi dowolną golarkę Panasonic, będzie miał szansę wygrać 32" telewizor LCD wysokiej rozdzielczości HD', aparat cyfrowy lub prenumeratę miesięcznika Men's Health.
Reklamy pojawią się w Men's Health i oraz w jednym z największych polskich portali internetowych.