Gminy oryginalnie się promują
W tym roku samorządy wydadzą na promocję ponad 650 milionów złotych. By się skutecznie wypromować sięgają po oryginalne pomysły - informuje "Puls Biznesu".
29.09.2010 | aktual.: 29.09.2010 05:20
Gmina Olsztyn pod Częstochową, słynąca m.in. z pięknego zamku, w tym roku na reklamowanie swoich walorów poświęci 800 tysięcy złotych, z tym, że aż 775 tysięcy dostała z Unii Europejskiej. Gmina liczy niespełna siedem tysięcy mieszkańców, ale z Brukseli otrzymała pieniądze na to, żeby zareklamować się jako ogólnopolskie centrum nordic walkingu, czyli spacerów z kijkami.
Z przyznanej kwoty tamtejsze władze sfinansowały kilkaset billboardów, oraz spoty w stacjach radiowych i telewizyjnych. Dzięki reklamie, w sobotę, właśnie w gminie Olsztyn odbędzie się inauguracja Światowego Dnia Marszu.