Głuche telefony
Prawie 9 tysięcy abonentów z krakowskiego
obszaru Telekomunikacji Polskiej zostanie pozbawionych możliwości
telefonowania ze swoich numerów. Drugą już akcję odłączenia
telefonów z powodu zalegania klientów z opłatami spółka
zaplanowała na 5 lutego 2004 r.- pisze "DP".
Tymczasem wciąż trwa postępowanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie naruszenia przez TP interesów zbiorowych. Kontrolę funkcjonowania Błękitnej Linii - nowego, telefonicznego systemu obsługi klienta - rozpoczął także Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
"Podobnie jak w grudniu, wyłączymy telefony tylko dłużnikom" - mówi Wojciech Jabczyński, zastępca szefa Biura Prasowego Telekomunikacji Polskiej Wojciech Jabczyński. "Musimy stosować metody, które pozwolą nam jak najskuteczniej egzekwować należności. Z 25 tysięcy krakowskich abonentów, którym wyłączyliśmy telefony dwa miesiące temu, 93% uregulowało już rachunki. To oznacza, że system windykacyjny jednak się sprawdza".
Tymczasem, do dziś do redakcji "DP" zgłaszają się abonenci, którym - choć uregulowali rachunki - nie przywrócono możliwości telefonowania z ich numerów. Czy podczas kolejnej akcji egzekwowania długów obędzie się bez bałaganu? (PAP)