'Głód może dopaść Cię wszędzie!'
Od 1 czerwca pod hasłem "Głód może dopaść Cię wszędzie" rusza akcja eventowo-promocyjna marki Danio. Głównym elementem akcji jest brand icon Danio - postać Małego Głoda. Podczas całej akcji marka Danio nie będzie komunikowana bezpośrednio, a jedynie poprzez skojarzenie z Małym Głodem oraz logo Danio eksponowane na obrandowanych samochodach. Celem akcji jest utrwalenie świadomości marki oraz dodatkowe związanie jej wizerunku z brand icon. Akcja potrwa do końca miesiąca.
06.06.2005 07:23
Akcja ma charakter ogólnopolski. W 7 wybranych miastach (Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Sopot) będzie można wziąć udział w happeningach ulicznych z udziałem animatorów przebranych za postaci Małych Głodów. Przemieszczając się po najbardziej zatłoczonych rejonach miast, grupy 8 animatorów będą zachowywać się jak postaci ze spotów reklamowych - będą protestować przeciwko Danio oraz zaczepiać przechodniów.
W 16 miastach rozstawione zostaną 3-metrowe, dmuchane makiety Małego Głoda. Dodatkowo, na terenie 84 największych hipermarketów (23 miasta) prowadzone będą animacje o charakterze happeningu z wykorzystaniem brand icon.
Komunikacja wokół akcji ograniczona została do działań public relations, a jej charakter utrzymany będzie w swobodnym i humorystycznym tonie. W celu zachowania charakteru happeningu nie zostały przewidziane dodatkowe materiały POS.
Jako follow up akcji zaplanowana została promocja konsumencka, w której konsumenci wygrać mogą "broń" do walki z Małym Głodem - termotorby i minilodówki. Akcja wspierana jest kampanią telewizyjną (spot 15" i bumpery 4" i 5") w TVP, Polsacie, TVN, TVN7 i TV4.
Za przygotowanie i realizację akcji eventowej odpowiedzialna jest Grupa Białko, a wsparcie public relations zapewnia agencja Network PR.