Gest Kozakiewicza powraca

Władysław Kozakiewicz - mistrz olimpijski - pojawił się w telewizyjnej kampanii reklamowej Ultrafastinu - nowego żelu przeciwbólowego i przeciwzapalnego.

Gest Kozakiewicza powraca
Źródło zdjęć: © AFP

14.09.2006 | aktual.: 14.09.2006 08:44

„Uważamy, iż reklamie potrzebne są mocne, kreatywne symbole, głęboko zakorzenione w ludzkich sercach”, mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny Schulza. „Gest Kozakiewcza w naszym spocie dla Ultrafastinu jest z pewnością bardzo mocny i zauważalny, wyróżniający się w tłumie konkurencyjnych reklam. Nie jest jednak bezcelowym zabiegiem prowokacyjnym, lecz czymś doskonale trafiającym do naszej grupy docelowej – ludzi w wieku 35/55 lat, pamiętających mistrza z czasów swojej młodości. Widok Kozakiewicza, wciąż zwinnego i tryskającego energią, uosabiającego działanie reklamowanego produktu z pewnością ich ucieszy”.

Autorem pomysłu na kampanię jest sam Giovanni Caporioni, Włoch mieszkający w Krakowie. Skąd u niego taki pomysł? „Być może dlatego – mówi Giovanni - że gest Kozakiewicza obiegł cały świat. Może dlatego, że także my, Włosi, potrafimy wyrazić to, co mamy w sercu właśnie za pomocą gestu. Oczywiście, aby wyprodukować taki spot agencji potrzebny jest inteligentny i otwarty klient”.

Spot będzie emitowany do końca grudnia, a jego bardziej prowokacyjna wersja dostępna będzie w Internecie. Kampanię wspierać będą materiały BTL i ogłoszenia prasowe autorstwa Art Directora Krzysztofa Tkaczyka.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)