Focus wprowadza zmiany
Popularnonaukowy miesięcznik 'Focus', wydawany przez G+J Polska w październiku ukaże się w odświeżonej formie.
07.08.2006 09:34
Zmianie ulegnie przede wszystkim szata graficzna.
„Zmiana graficzna polegać będzie na lepszym i bardziej czytelnym dostosowaniu layoutu do szpigla. Każdy z działów będzie graficznie wyróżniony. Będzie również czytelniejsza nawigacja po numerze tak, aby nasi czytelnicy zainteresowani np. tylko ewolucjonizmem bez pudła i od razu trafili na strony temu poświęcone. Zmieni się również stopniowo wygląd stron. Chodzi o unowocześnienie strony graficznej i dostosowanie jej do potrzeb naszych czytelników” – informuje nas Michał Wójcik, redaktor naczelny pisma.
Grzbiet pisma zostanie podzielony na wyraźne sekcje tematyczne m.in. człowiek, nauka, medycyna, sport, historia, a teksty wzbogacone zostaną o infografiki.
Za zmiany layoutu odpowiadać ma nowy dyrektor artystyczny, którym został Paweł Rafa.
Pojawi się także więcej dużych tekstów, pisanych lżejszym językiem. Redakcji zależy na dotarciu do młodego audytorium. Powstaną nowe działy, w tym dział poświęcony odkryciom młodych polskich naukowców.
Cena pisma pozostaje bez zmian. W tym momencie wynosi ona 6,90 zł.
Średnia sprzedaż miesięcznika od stycznia do kwietnia br. wyniosła 119 016 egz. (dane ZKDP).