Fleishman-Hillard ma wypromować Egipt
Warszawskie biuro Fleishman-Hillard (FH) rozpoczęło współpracę z Biurem ds. Turystyki Ambasady Egiptu w Polsce w zakresie public relations.
31.01.2006 | aktual.: 31.01.2006 09:08
Firmy do obsługi Egipskiego Urzędu ds. Turystyki zostały wyłonione w przetargu wartym 40 mln USD. Przetarg odbył się w 2005 r. i obejmował zintegrowane, 4-torowe działania w zakresie usług marketingowych. Oprócz agencji Fleishman-Hillard wybrano siostrzane agencje DDB Advertising oraz DDB Tourism and Travel, a także Media Direction OMD do planowania i zakupu mediów.
Działania PR będą koordynowane globalnie przez londyńskie biuro FH, które skoordynowało i przygotowało zarys działań public relations w ramach międzynarodowej kampanii obejmującej 28 państw, w tym: Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone, Kanadę, Indie, Czechy, Polskę, Rosję, Danię, Szwecję, Finlandię, Norwegię, Włochy, Hiszpanię, Austrię, Belgię, Francję, Niemcy, Holandię, Szwajcarię, Chiny, Japonię, Bliski Wschód (Oman, Katar, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Kuwejt), Jordanię, Libię i Egipt.
Julia Kozak, odpowiedzialna za oddział Fleishman-Hillard w Polsce, komentuje: “Rozpoczęcie współpracy z Egipskim Urzędem ds. Turystyki to duży sukces naszej agencji. Celem prowadzonych przez nas działań jest wzmocnienie wizerunku Egiptu jako jednego z najbardziej atrakcyjnych miejsc wypoczynku wśród osób planujących podróże oraz podwojenie do 2014 r. ogólnej liczby turystów z całego świata odwiedzających Egipt. To jest duże wyzwanie, szczególnie w zakresie zmiany percepcji oraz sposobu w jaki Egipt był prezentowany w ostatnich latach”.