Ferro: Klasyka czystej formy


Grupa Ferro, producent i dystrybutor baterii sanitarnych w Polsce,
rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową dla marki Ferro pod hasłem
'Baterie Ferro. Klasyka czystej formy'.

Kampanię zobaczymy na billboardach w największych miastach Polski, w prasie branżowej oraz w Internecie. Jest ona kontynuacją wiosennej kampanii reklamowej Grupy.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Ferro oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Kampania prowadzona będzie do 15 października na billboardach w największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Szczecinie oraz w Trójmieście i na terenie aglomeracji Katowickiej), w prasie branżowej (Murator, Wnętrza Publiczne, Elle Deco) oraz w Internecie (www.google.pl, www.muratordom.pl)
.

Autorem kreacji kampanii jest agencja CGS studio, autorem zdjęć jest fotografik Maciej Mańkowski. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Ferro.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)