Federacja Konsumentów o zdrowiu

Od listopada Federacja Konsumentów prowadzi kampanię informacyjno-edukacyjną na temat praw pacjenta.

29.12.2005 06:40

W kampanii wykorzystywane są nośniki reklamowe typu Ad room firmy Poster Print.

Wykorzystane nośniki to plakaty w liczbie 1400 sztuk rozwieszone w (614) największych poczekalniach placówek służby zdrowia na terenie całego kraju, podległych zarówno Narodowemu Funduszowi Zdrowia, jak też prywatnych. Tą drogą wiedza o prawach pacjenta dociera każdego miesiąca do około 3 milionów osób, które zgłaszają się do przychodni. Czas oczekiwania na wizytę, statystycznie obliczony na co najmniej 30 min, sprzyja kontaktowi pacjentów z plakatem o formacie B1 (100x70 cm). Plakat opatrzony jest wyraźnie wyeksponowanym tytułem: Pacjent ma prawa. Plakat graficznie został opracowany i wydrukowany przez Federację Konsumentów. W przychodniach stanowiących sieć ekspozycyjną firmy Poster Print, zatrudnionych jest około 90 000 osób personelu medycznego, którym informacje opublikowane na plakacie także służą pomocą w rozstrzyganiu sporów z pacjentami. Kampanię rozpoczęto w połowie listopada br., a potrwa ona do końca lutego 2006 r. r.

W 2005 roku na nośnikach Ad room swoje kampanie przeprowadziły już: Polpharma S.A., ASA Sp. z o.o., Miralex Sp. z o.o., Citibank Handlowy, Polkomtel S.A., Życie Warszawy, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Abbott Labolatories, Inco-Veritas S.A.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)