Trwa ładowanie...
d3lcww7
22-01-2007 07:10

ESPN najlepszą marką

Sportowa telewizja ESPN, jak wynika z raportu Beta Research, ma zdaniem ekspertów z branży reklamowej najbardziej atrakcyjny wizerunek marki spośród wszystkich stacji telewizyjnych.

d3lcww7
d3lcww7

W ankiecie przeprowadzonej wśród 253 osób zarządzających agencjami, aż 90 procent przyznało ESPN wysoką ocenę za udział marki na rynku reklamowych, plasując kanał m.in. przed Discovery Channel (85 proc.), ABC (83 proc.), Food Network (82 proc.) czy MTV (78 proc.).

Większość respondentów (42 proc.) zadeklarowała także, że to właśnie ESPN jest stacją, której zamierzają poświęcić w tym roku więcej swojego czasu. Na drugim miejscu na liście znalazł się kanał Comedy Central (34 proc.), ESPN2 (30 proc.), TNT (30 proc.), Discovery (29 proc.), Food Net (29 proc.) oraz MTV (28 proc.).

Jeżeli chodzi o prestiż marki, to największym cieszy się stacja ABC (78 proc. ankietowanych), która wyprzedziła w rankingu takie stacje, jak CBS (68 proc.), NBC (64 proc.) oraz Fox (46 proc.).

d3lcww7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3lcww7
Więcej tematów