Eska zmieniła logo
6 grudnia Radio Eska rozpoczęło proces wprowadzania nowego logotypu i zmiany systemu identyfikacji wizualnej.
07.12.2006 07:10
Projekt logotypu został wyłoniony w drodze przetargu przeprowadzonego wśród siedmiu agencji reklamowych. Przetarg wygrała agencja IQ Marketing.
„Nowe logo odzwierciedla młodość i dynamizm naszego radia. Jego wprowadzenie rozpoczyna proces wzmacniania wizerunku Eski jako stacji nowoczesnej, dynamicznej i kreującej trendy wśród słuchaczy. Jest to początek głębszych zmian, jakie wkrótce będzie można usłyszeć również na antenie” – mówi Leszek Kozioł, prezes Radia Eska SA. Z okazji wprowadzania nowego logotypu 5 grudnia radio zorganizowało specjalną imprezę w Warszawie, na którą przybyli m.in. The Jet Set, Magda Wójcik (Goya), Ania Dąbrowska, Bartek Królik (Sistars), Kalwi & Remi, Grzegorz Skawiński (Kombii), Ewelina Flinta, Szymon Wydra i Zbyszek Suski (Carpe Diem), Doniu, Liber, Jeden Osiem L, Blog 27, Tomek Lubert (Virgin), Mandaryna, Gosia Da Luxe.
Udziały w rynku (%)
sierpień 2005 : październik 2005
sierpień 2006 : październik 2006
N=23 052
N=22 921
Eska [31]
8,3%
7,8%
Audytorium 17 [17]
5,4%
5,1%
Zlote Przeboje [18]
3,9%
3,6%
RMF MAXXX [8]
0,5%
1,0%
PLUS [11]
0,9%
0,4%
Vox FM [8]
0,3%
0,4%
Roxy [6]
0,4%
0,3