Eska zmieniła logo

6 grudnia Radio Eska rozpoczęło proces wprowadzania nowego logotypu i zmiany systemu identyfikacji wizualnej.

Projekt logotypu został wyłoniony w drodze przetargu przeprowadzonego wśród siedmiu agencji reklamowych. Przetarg wygrała agencja IQ Marketing.

„Nowe logo odzwierciedla młodość i dynamizm naszego radia. Jego wprowadzenie rozpoczyna proces wzmacniania wizerunku Eski jako stacji nowoczesnej, dynamicznej i kreującej trendy wśród słuchaczy. Jest to początek głębszych zmian, jakie wkrótce będzie można usłyszeć również na antenie” – mówi Leszek Kozioł, prezes Radia Eska SA. Z okazji wprowadzania nowego logotypu 5 grudnia radio zorganizowało specjalną imprezę w Warszawie, na którą przybyli m.in. The Jet Set, Magda Wójcik (Goya), Ania Dąbrowska, Bartek Królik (Sistars), Kalwi & Remi, Grzegorz Skawiński (Kombii), Ewelina Flinta, Szymon Wydra i Zbyszek Suski (Carpe Diem), Doniu, Liber, Jeden Osiem L, Blog 27, Tomek Lubert (Virgin), Mandaryna, Gosia Da Luxe.

Udziały w rynku (%)

sierpień 2005 : październik 2005

sierpień 2006 : październik 2006

N=23 052

N=22 921

Eska [31]

8,3%

7,8%

Audytorium 17 [17]

5,4%

5,1%

Zlote Przeboje [18]

3,9%

3,6%

RMF MAXXX [8]

0,5%

1,0%

PLUS [11]

0,9%

0,4%

Vox FM [8]

0,3%

0,4%

Roxy [6]

0,4%

0,3

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)