Era promuje iPhone'a
Agencja Arc Worldwide Polska przygotowała dla PTC, operatora sieci
Era, materiały BTL wprowadzające urządzenie iPhone 3G na polski
rynek.
Polska premiera kultowego urządzenia iPhone 3G odbyła się w nocy, z 21 na 22 sierpnia. Przedsprzedaż trwała od 8 sierpnia. Kampania przebiegająca pod hasłem "iPhone, na który czekałeś" podzielona była na dwa etapy - pre-launch (subheadline: "Wkrótce w sprzedaży") i launch (subheadline: "Już dostępny").
Arc zajął się przygotowaniem kompleksowych materiałów BTL, zarówno dla rynku prywatnego, jak i biznesowego: ulotek, plakatów, plakatów elektronicznych, wysyłek Direct Marketing, projektów witryn do salonów, zaproszeń na event inicjujący sprzedaż produktu, itd.
Zadaniem kampanii było poinformowanie o polskiej premierze iPhone'a 3G w sieci Era. Obok prezentacji zalet produktu, materiały te zawierały również cenniki.
W sieci Era iPhone 3G dostępny jest we wszystkich promocjach zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów już od 1 zł. Równocześnie przygotowano specjalne, dedykowane dla tego wyjątkowego telefonu taryfy zawierające pakiety transmisji danych oraz bezpłatny dostęp do największej w Polsce sieci ponad 400 HotSpotów. Koszt urządzenia w ramach ofert specjalnych, w zależności od wybranego poziomu abonamentu (oferty abonamentowe o wartości 95, 195 i 345 złotych), wynosi od 1 zł do 999 złotych za iPhone 3G 16 GB w najtańszej taryfie i kontrakcie na 24 miesiące.
W innych promocjach iPhone3G jest dostępny za 1zł w abonamencie 85zł.