Electrolux: chłodna kalkulacja
Pod hasłem "Chłodna kalkulacja" trwa letnia kampania
chłodziarko-zamrażarek AEG-Electrolux, Electrolux oraz Zanussi.
Kampania wspiera trwającą do 15 sierpnia 2008 r. promocję
konsumencką o której informują również materiały POS w punktach
sprzedaży.
W ramach kampanii przewidziano działania interaktywne, outdoor oraz ambient. Kampania bannerowa potrwa do końca lipca 2008 r. Obejmuje komunikator Gadu-Gadu oraz wybrane portale kobiece, wnętrzarskie i ślubne. Wykorzystano m.in.: banner, skyscraper, top layer, push-billboard.
W kampanii outdoorowej wykorzystano tylne szyby autobusów w 8 miastach Polski. Autobusy można zobaczyć na ulicach: Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Szczecina oraz Łodzi.
Działania ambientowe wspierające promocję konsumencką objęły ruchliwe skrzyżowania dużych miast. W godzinach szczytu hostessy rozdają kierowcom skrobaczki samochodowe do usuwania szronu wraz z ulotką informującą o produktach.
Za realizację wszystkich działań promocyjnych odpowiada agencja reklamowa Grupa 3. Kampanię bannerową przygotowała Grupa 3 Interactive.