'Ekspert w telekomunikacji'

Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego pakietu taryfowego "Darmowe Rozmowy i Internet", dostępnego w ofercie DIALOGu od 1 czerwca br.

02.06.2005 02:00

Komunikacja kontynuuje przekaz zawarty w majowej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.

Telefonia DIALOG pozycjonowała się w niej jako ekspert w telekomunikacji - doradca w sprawie oszczędności, optymalnych rozwiązań i audytu w tym zakresie, jako firma nowatorska, przyjazna i dbająca o bezpieczeństwo i satysfakcję swoich Klientów.

Kampania reklamowa przebiegać będzie równolegle na trzech poziomach: - ATL - codzienna prasa regionalna, radio, outdoor (billboardy, citylighty),- BTL - ulotki, plakaty, - nośniki ambientowe - autobusy, witryny w Biurach Obsługi Klienta.

Kampania rozpoczęła się 1 czerwca 2005 roku i potrwa - zależnie od medium reklamowego - do końca miesiąca.

Kampanię realizuje dla Telefonii DIALOG agencja reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)