'Ekspert w telekomunikacji'
Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego pakietu taryfowego "Darmowe Rozmowy i Internet", dostępnego w ofercie DIALOGu od 1 czerwca br.
02.06.2005 02:00
Komunikacja kontynuuje przekaz zawarty w majowej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.
Telefonia DIALOG pozycjonowała się w niej jako ekspert w telekomunikacji - doradca w sprawie oszczędności, optymalnych rozwiązań i audytu w tym zakresie, jako firma nowatorska, przyjazna i dbająca o bezpieczeństwo i satysfakcję swoich Klientów.
Kampania reklamowa przebiegać będzie równolegle na trzech poziomach: - ATL - codzienna prasa regionalna, radio, outdoor (billboardy, citylighty),- BTL - ulotki, plakaty, - nośniki ambientowe - autobusy, witryny w Biurach Obsługi Klienta.
Kampania rozpoczęła się 1 czerwca 2005 roku i potrwa - zależnie od medium reklamowego - do końca miesiąca.
Kampanię realizuje dla Telefonii DIALOG agencja reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink.