Ekspansja firmy DD Media
DD Media, wydawca tygodnika 'Dzień Dobry' i zarazem firma działająca na rynku tzw. Customer Publishing reorganizuje i wzmacnia swoje struktury.
14.09.2006 09:24
„Dynamiczny rozwój i olbrzymi potencjał rynku Customer Publishing oraz zadowolenie naszych klientów zdecydowały, że stawiamy na rozwój struktur odpowiedzialnych za przygotowanie i sprzedaż magazynów dla klienta w naszej firmie. Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 150 projektów w nakładzie przekraczającym 75 milionów egzemplarzy, a już we wrześniu ukaże się kolejny, przygotowany dla sieci sklepów SMYK pod nazwą „Cały dla małych”. Naszym zdaniem Customer Publishing, podobnie jak w Europie Zachodniej, w niedługim czasie stanie się jednym z głównych kanałów komunikacji z konsumentem” – mówi Morten Lindholm, prezes wydawnictwa.
Magazyn będzie wydawany w cyklu dwumiesięcznym. W roku 2006 zostaną opublikowane 2 wydania magazynu: pierwsza-28 września, druga-4 listopada.
„Cały dla małych” tematycznie jest skierowany do rodziców i dzieci w wieku 0-14 lat. W magazynie można znaleźć porady ekspertów, wywiady ze znanymi ludźmi, modę dziecięcą, gry i zabawy, a także porady finansowe.
Nakład wynosi 50 tys egz., magazyn ma objętość 44 stron, wydawany jest na papierze kredowym. Dystrybucja odbywa się w 34. sklepach sieci SMYK. Cena magazynu to 2,90 zł, a klienci, którzy dokonają zakupów za minimum 50 zł otrzymują go bezpłatnie.
Customer Publishing w wolnym tłumaczeniu oznacza wszelkiego rodzaju publikacje przygotowywane dla potrzeb konkretnych klientów, którzy sami decydują o wyglądzie, zawartości i sposobie dystrybucji tworzonych projektów.