'Egipt - jedyny pod słońcem'
Egipski Urząd ds. Turystyki rozpoczął wielką, wartą kilka milionów dolarów kampanię reklamową, która pojawi się w mediach na całym świecie.
14.11.2006 07:10
Kampania „Egipt – jedyny pod słońcem” prezentowana będzie w Azji, Europie, oraz Ameryce Północnej w ciągu kolejnych 24 miesięcy. Kampanię oparto na założeniach poprzednich kreacji, w tym “Red Sea Riviera”, po których w 2005 Egipt odwiedziła rekordowa liczba 8,6 milionów turystów.
W Polsce reklama pojawi się w telewizji: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Meteo i TVN24, Discovery Channel i Animal Planet oraz na kanałach składających się na pakiet At Media (m.in. National Geographic, Travel, Planete, Zone Europa, etc).
Spot telewizyjny składa się z 10 scen, które ukazują różne oblicza Egiptu. Prezentowane w reklamach atrakcje turystyczne to: Świątynia Abu Simbel; Piramidy w Gizie; Nil i Asuan, pole golfowe w Mena House; plaże przy hotelu Sheraton w Soma Bay; targowisko (suk) Khan el Khalili w Kairze; pustynia niedaleko Hurghady; Zatoka Delfinów w Marsa Alam.
Celem reklamy jest pokazanie w jaki sposób słońce towarzyszy codziennemu życiu w Egipcie. Film kręcono w różnych porach dnia, aby pokazać słońce wędrujące od wschodu do zachodu.
Wraz z kampanią reklamową Egipski Urząd ds. Turystyki planuje szereg działań skierowanych do branży turystycznej. Wraz z inauguracją kampanii reklamowej planowany jest szereg działań marketingowych, łącznie z programem internetowym w szesnastu krajach i dystrybucją gadżetów (plakaty, t-shirty, zakładki do książek, długopisy, torby). Dodatkowe informacje na temat Egiptu zapewni nowa 36-stronicowa broszura, dostępna w dwudziestu językach.