Edelman Polska dla ETS
Edelman Polska zdobywa nowego klienta - Educational Testing Service i wzmacnia Dział PR Korporacyjnego.
22.08.2006 08:26
Nowym klientem agencji Edelman Polska została firma Educational Testing Services (ETS), największa na świecie, niezależna organizacja testująca kompetencje językowe i przeprowadzająca audyty języka angielskiego, skierowane do firm i korporacji, Służby Cywilnej, szkół językowych oraz instytucji akademickich.
ETS jest twórcą egzaminów: TOEIC (Test of English for International Communication), TOEFL (Test of English as a Foreign Language), SAT, GRE, (egzamin warunkujący przyjęcie na studia magisterskie i doktoranckie w USA). Corocznie z egzaminów ETS korzystają tysiące firm i instytucji, a testom poddawanych jest ponad 12 mln osób na świecie.
Półroczny kontrakt przewiduje m.in. przygotowanie strategii komunikacji ETS i bieżącą obsługę medialną firmy oraz jej produktów i usług. W ramach umowy, konsultanci Edelman Polska odpowiadać będą również za strategiczne doradztwo w zakresie zarządzania wizerunkiem Country Managera ETS w Polsce, Karola Granoszewskiego.
Obsługą ETS w ramach agencji Edelman Polska zajmuje się Dział PR Korporacyjnego, do którego dołączyła ostatnio Nina Hałabuz, obejmując stanowisko Account Executive. Nina, jako stażystka, powiększyła zespołu Edelman Polska pół roku temu. W tym czasie pracowała przy projektach dla takich marek jak Shell, Fuji, Bunge i Miss World. Obecnie odpowiada za kampanię Komisji Europejskiej Climate Change. Przed rozpoczęciem współpracy z Edelman Polska odbyła staże m.in. w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz w Programie Komisji Europejskiej dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw Euro Info Centre. Była zaangażowana w europejskie projekty społeczno-edukacyjne: "Future" oraz "Over 50". Studiuje Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim. Pisze pracę magisterską na temat ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw chińskich. Interesuje się problemami rozwoju międzynarodowego, komunikacją w organizacjach międzynarodowych, zagadnieniami odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw.