Trwa ładowanie...
06-09-2006 06:31

Dżinsy i maturalna amnestia

Minister Giertych stał się bohaterem akcji reklamowej firmy odzieżowej. Na plakatach reklamujących akcję pojawiły się aluzje do jego decyzji o amnestii maturalnej.

Dżinsy i maturalna amnestiaŹródło: PAP, fot: Tomasz Gzell
d2m3swd
d2m3swd

W sklepach tej firmy, specjalizującej się w sprzedaży ubrań dla młodzieży, od tygodnia trwa akcja reklamowa zatytułowana „Wyprawa Romka, Bronka i Pieronka”. Na jednym z plakatów można przeczytać: „Reguła Romka: 1+1=3, bierz gratisa, kup spodnie i bluzkę, za friko plecak albo buty. Spiesz się, bo minister daje, a jak się rozmyśli, zacznie odbierać”.

Nasza witryna nawiązuje do powrotu do szkoły i rozpolitykowanej rzeczywistości, w której ważne miejsce zajmuje ostatnio Ministerstwo Edukacji Narodowej. Można myśleć, że 1+1=3, a mimo to zdać maturę. To jest pewnego rodzaju komentarz do tej sytuacji– wyjaśnia Rafał Sajewicz z działu marketingu firmy House.

Zapytaliśmy ministra edukacji, co myśli o wykorzystaniu jego osoby w akcji reklamowej. Skoro ta firma wykorzystuje tematy z edukacji do swojej kampanii reklamowej, to niech przeznaczy część swojego zysku na jakiś szlachetny cel– apeluje niezrażony wicepremier Giertych. Również biskup Tadeusz Pieronek nie zamierza interweniować. Czy tylko ja noszę takie nazwisko? Co mam zrobić, nie będę się przecież procesował– twierdzi dostojnik kościelny. Aż taki ambitny nie jestem, żeby się tym przejmować– dodaje biskup Pieronek.

d2m3swd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2m3swd
Więcej tematów