Dzień Specjalny ZFPR
21 lutego w Hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się Dzień Specjalny pt. „Public Relations a nowe technologie", poprzedzający 9. edycję konferencji IMPACTOR. Organizatorem Dnia Specjalnego jest Związek Firm Public Relations.
Konferencję „Public Relations a nowe technologie” zapoczątkuje dyskusja dotycząca wykorzystania w działaniach komunikacyjnych takich narzędzi internetowych jak, m.in.: internetowe biura prasowe, systemy e-mailingowe, pozycjonowanie witryn. Panel „Komunikacja w cyberprzestrzeni” poprowadzi Norbert Kilen, dyrektor strategiczny On Board PR. W dyskusji udział wezmą: Marcin Maj – dyrektor zarządzający (OS3 multimedia), Łukasz Malczewski – client service director (Compress S.A.), Mieczysław Sudnik – doradca do spraw marketingu internetowego w Polsce (firma WSI - we simplify the Internet), Tomasz Karwatka (Janmedia), Michał Wolniak (Heureka). W dalszej części konferencji eksperci zajmą się tematami: reagowania w sytuacjach kryzysowych za pośrednictwem sieci oraz media relations w internecie. W sesji popołudniowej zaplanowano case study „akumulator.pl” oraz „Moja Generacja”. Dominik Wartecki, internet project manager (agencja reklamowa Fresh/Centra S.A.) przedstawi działania wizerunkowe, które wykorzystano do zmiany
pozycjonowania marki Centra S.A. Karolina Kraus, product manager „Moja Generacja” zaprezentuje etapy stworzenia serwisu społecznościowego Gadu-Gadu.
Na zakończenie odbędzie się dyskusja „Wyprawa w przyszłość” dotycząca najnowszych rozwiązań i trendów komunikacji w internecie, takich jak m.in.: podcasting, videocasting, konwergencja mediów, RSS, Web 2.0.
Program
8:30 – 9:00 – rejestracja uczestników
9:00 – 9:05 – powitanie – Paweł Trochimiuk, prezes ZFPR9:05 – 11:00 – Komunikacja w cyberprzestrzeni – witryny, serwisy tematyczne, pozycjonowanie witryn w wyszukiwarkach, internetowe biura prasowe, newslettery i systemy e-mailingowe, ekstranet i intranet – dyskusja ekspertów: prowadzenie – Norbert Kilen (On Board PR), eksperci: Łukasz Malczewski (Client Service Director, Compress SA), Mieczysław Sudnik (firma WSI - we simplify the Internet, doradca ds. marketingu internetowego w Polsce), Tomasz Karwatka (Janmedia), Michał Wolniak (Heureka), Marcin Maj (dyrektor zarządzający OS3 multimedia)
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 12:00 – Media relations w nowych czasach – co zmienił Internet w podejściu do media relations, jak skutecznie używać nowych narzędzi - Barbara Czerniawska (ITBC Communication), Sebastian Łuczak (Łuczak PR), Marek Woźniak (NetPR)12:00 – 13:00 – Zarządzanie sytuacją kryzysową poprzez Internet – Adam Łaszyn, wiceprezes ZFPR, prezes Alert Media Communications
13:00 – 14:00 – lunch
14:00 – 14:45 – Kampanie PR w Internecie – case study „Odświeżenie wizerunku marki Centra S.A. (portal Akumulator.pl) – Dominik Wartecki, Internet Project Manager Centra S.A./Agencja Reklamowa Fresh14:45 – 15:30 – Stworzenie społeczności w Internecie – case study – Karolina Kraus, Product Manager serwisu społecznościowego „Moja Generacja”, Gadu-Gadu
15:30 – 15:45 – przerwa kawowa
15:45 – 17:00 – Wyprawa w przyszłość (niedaleką) - chaty, blogi, fora dyskusyjne, podcasting, videocasting, konwergencja mediów, RSSy, trendy społecznościowe i Web 2.0 – Marek Woźniak (netPR.pl), Sebastian Łuczak (Łuczak PR), Tomek Karwatka (Janmedia), Dominik Wartecki (Fresh/ Centra S.A.)
Zgłoszenia należy przesyłać drogą mailową do biura Związku, do Karoliny Kozak (mail: karolina.kozak@zfpr.pl, tel. 0 22 630-83-64). Koszt udziału w konferencji to 1 595 zł + VAT.