Dział Szkoleń w Ciszewski Public Relations
Agencja Ciszewski Public Relations tworzy osobny dział szkoleń z
bogatą ofertą programową. Stanowisko dyrektora działu objęła
Krystyna Zowczak-Jastrzębska.
03.10.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Oferta programowa działu będzie obejmowała między innymi: szkolenia i warsztaty z podstaw public relations, roli PR w marketingu mix, nowych technologii w działaniach PR, kreowania wizerunku firmy a także szkolenia z kontaktów z mediami. Agencja zamierza skierować szkolenia także do organizacji pozarządowych stowarzyszeń i małych przedsiębiorstw oraz wprowadzić e-learning poprzez swoją witrynę w internecie.
Osoba odpowiedzialną za projekt szkoleniowy jest K. Zowczak-Jastrzębska. Ostatni rok spędziła pracując jako project manager dla czeskiej firmy zajmującej się e-learningiem - Centre for Modern Education. Absolwentka filologii polskiej na UW, od ponad 13 lat zawodowo związana z promocją, reklamą i public relations. Pracowała między innymi w US WEST Polska, Agorze S.A., Polskiej Telefonii Cyfrowej (zastępca kierownika działu reklamy i kierownik sekcji komunikacji) i w Edipresse jako PR manager. Zajmowała się też PR politycznym (kampania do parlamentu UE oraz ostatnia kampania wyborcza).
Dział szkoleń będzie opierał się na dotychczasowych trenerach związanych z Ciszewski Public Relations. Jednocześnie firma poszukuje kolejnych szkoleniowców chcących nawiązać współpracę.