WAŻNE
TERAZ

Trump zareagował ws. dronów nad Polską

Dwa miliony Ideowców


Podczas specjalnej konferencji prasowej przedstawiciele PTK Centertel poinformowali o przekroczeniu "magicznej" liczby 2 mln abonentów w sieci Idea. I choć nie jest to największa liczba abonentów wśród polskich sieci telefonii komórkowej, to przyrost nowych użytkowników jest w Idei najbardziej dynamiczny. Uruchomiona 1.03.2000 roku sieć Idea uzyskała w czerwcu ub. r. 1.000.000 abonentów, aby w ciągu 10 miesięcy podwoić liczbę swych klientów.

Podczas spotkania przedstawiciele PTK Centertel wręczyli "dwumilionowemu" abonentowi Idei telefon komórkowy (Nokia 6210). Z okazji 2 mln abonentów przygotowano także specjalna promocję pod hasłem: "Mowa jest srebrem, a telefon za 2 zł!", na mocy której można zakupić telefon komórkowy wraz z aktywacją w sieci Idea w cenie 2 zł (netto).

Wydarzenie to było także doskonałą okazją do podsumowań: najliczniejszą grupą klientów sieci Idea stanowią młodzi mężczyźni w wieku 18-35 lat i dochodzie mieszczącym się w granicach średniej krajowej. Abonenci sieci Idea są w większości mieszkańcami dużych miast. Jest to efekt oferty DCS 1800, która była dostępna wyłącznie w dużych aglomeracjach miejskich. Najliczniejszą grupa użytkowników telefonów komórkowych to osoby legitymujące się wykształceniem średnim, jednakże stan ten zmienia się to na korzyść grupy z wyższym wykształceniem.

Sieć Idea dostępna jest już dla 97% Polaków. O sukcesie Idei zdecydowały nie tylko ciekawe oferty i usługi, ale także szybka rozbudowa sieci oraz poprawa jakości obsługi klientów. Obecnie Idea posiada blisko 24% udział w rynku telefonii komórkowej w Polsce i w roku ubiegłym nastąpiło prawie 50% wzrost całkowitych przychodów które wyniosły 1.582,1 mln zł.

W 2001 roku PTK Centertel zamierza skoncentrować się także na poprawie świadczonych usług i nowych obszarach rozwiązań biznesowych m-commerce i UMTS. Firma zamierza także zwiększać swoją wartość dzięki dalszym zmianom w sektorze telekomunikacyjnym wynikających z przenikania się rynków i technologii: informatycznych (Internet), telekomunikacyjnych (stacjonarnych i komórkowych), medialnych (telefonia kablowa i satelitarna) oraz rosnących wymagań klientów co do jakości szybkości ilości przesyłanych danych i zmiany modelu działania operatora komórkowego w kierunku dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb (tailor made). (eRPe)

Więcej informacji można znaleźć na stronach http://www.idea.pl

Wybrane dla Ciebie

MSWiA przypomina o poradniku bezpieczeństwa. Warto się z nim zapoznać
MSWiA przypomina o poradniku bezpieczeństwa. Warto się z nim zapoznać
Dron spadł niedaleko domu posła PiS. "To nie jest przypadek"
Dron spadł niedaleko domu posła PiS. "To nie jest przypadek"
Trump zareagował ws. dronów nad Polską
Trump zareagował ws. dronów nad Polską
Sikorski: Putin drwi z pokojowych wysiłków Trumpa
Sikorski: Putin drwi z pokojowych wysiłków Trumpa
Jest zarzut szpiegostwa dla Białorusina. Komunikat Prokuratury
Jest zarzut szpiegostwa dla Białorusina. Komunikat Prokuratury
Pavel reaguje na rosyjskie drony w Polsce. "Eskalacja agresji"
Pavel reaguje na rosyjskie drony w Polsce. "Eskalacja agresji"
Senator uderza w Trumpa. "Naruszenie suwerenności sojusznika"
Senator uderza w Trumpa. "Naruszenie suwerenności sojusznika"
Niedzielski prawomocnie skazany. Sąd nie uwzględnił apelacji obrony
Niedzielski prawomocnie skazany. Sąd nie uwzględnił apelacji obrony
Jest komunikat Białego Domu. Trump będzie rozmawiał z Nawrockim
Jest komunikat Białego Domu. Trump będzie rozmawiał z Nawrockim
Karol Nawrocki reaguje na rosyjski atak. Jest decyzja ws. RBN
Karol Nawrocki reaguje na rosyjski atak. Jest decyzja ws. RBN
Sikorski reaguje na stanowisko ministerstwa obrony Rosji
Sikorski reaguje na stanowisko ministerstwa obrony Rosji
"Nowy poziom wrogości". Brytyjczycy reagują na rosyjski atak dronów
"Nowy poziom wrogości". Brytyjczycy reagują na rosyjski atak dronów