PolskaDwa miliony Ideowców

Dwa miliony Ideowców


Podczas specjalnej konferencji prasowej przedstawiciele PTK Centertel poinformowali o przekroczeniu "magicznej" liczby 2 mln abonentów w sieci Idea. I choć nie jest to największa liczba abonentów wśród polskich sieci telefonii komórkowej, to przyrost nowych użytkowników jest w Idei najbardziej dynamiczny. Uruchomiona 1.03.2000 roku sieć Idea uzyskała w czerwcu ub. r. 1.000.000 abonentów, aby w ciągu 10 miesięcy podwoić liczbę swych klientów.

27.04.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Podczas spotkania przedstawiciele PTK Centertel wręczyli "dwumilionowemu" abonentowi Idei telefon komórkowy (Nokia 6210). Z okazji 2 mln abonentów przygotowano także specjalna promocję pod hasłem: "Mowa jest srebrem, a telefon za 2 zł!", na mocy której można zakupić telefon komórkowy wraz z aktywacją w sieci Idea w cenie 2 zł (netto).

Wydarzenie to było także doskonałą okazją do podsumowań: najliczniejszą grupą klientów sieci Idea stanowią młodzi mężczyźni w wieku 18-35 lat i dochodzie mieszczącym się w granicach średniej krajowej. Abonenci sieci Idea są w większości mieszkańcami dużych miast. Jest to efekt oferty DCS 1800, która była dostępna wyłącznie w dużych aglomeracjach miejskich. Najliczniejszą grupa użytkowników telefonów komórkowych to osoby legitymujące się wykształceniem średnim, jednakże stan ten zmienia się to na korzyść grupy z wyższym wykształceniem.

Sieć Idea dostępna jest już dla 97% Polaków. O sukcesie Idei zdecydowały nie tylko ciekawe oferty i usługi, ale także szybka rozbudowa sieci oraz poprawa jakości obsługi klientów. Obecnie Idea posiada blisko 24% udział w rynku telefonii komórkowej w Polsce i w roku ubiegłym nastąpiło prawie 50% wzrost całkowitych przychodów które wyniosły 1.582,1 mln zł.

W 2001 roku PTK Centertel zamierza skoncentrować się także na poprawie świadczonych usług i nowych obszarach rozwiązań biznesowych m-commerce i UMTS. Firma zamierza także zwiększać swoją wartość dzięki dalszym zmianom w sektorze telekomunikacyjnym wynikających z przenikania się rynków i technologii: informatycznych (Internet), telekomunikacyjnych (stacjonarnych i komórkowych), medialnych (telefonia kablowa i satelitarna) oraz rosnących wymagań klientów co do jakości szybkości ilości przesyłanych danych i zmiany modelu działania operatora komórkowego w kierunku dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb (tailor made). (eRPe)

Więcej informacji można znaleźć na stronach http://www.idea.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)