Dwa miliony Ideowców


Podczas specjalnej konferencji prasowej przedstawiciele PTK Centertel poinformowali o przekroczeniu "magicznej" liczby 2 mln abonentów w sieci Idea. I choć nie jest to największa liczba abonentów wśród polskich sieci telefonii komórkowej, to przyrost nowych użytkowników jest w Idei najbardziej dynamiczny. Uruchomiona 1.03.2000 roku sieć Idea uzyskała w czerwcu ub. r. 1.000.000 abonentów, aby w ciągu 10 miesięcy podwoić liczbę swych klientów.

Podczas spotkania przedstawiciele PTK Centertel wręczyli "dwumilionowemu" abonentowi Idei telefon komórkowy (Nokia 6210). Z okazji 2 mln abonentów przygotowano także specjalna promocję pod hasłem: "Mowa jest srebrem, a telefon za 2 zł!", na mocy której można zakupić telefon komórkowy wraz z aktywacją w sieci Idea w cenie 2 zł (netto).

Wydarzenie to było także doskonałą okazją do podsumowań: najliczniejszą grupą klientów sieci Idea stanowią młodzi mężczyźni w wieku 18-35 lat i dochodzie mieszczącym się w granicach średniej krajowej. Abonenci sieci Idea są w większości mieszkańcami dużych miast. Jest to efekt oferty DCS 1800, która była dostępna wyłącznie w dużych aglomeracjach miejskich. Najliczniejszą grupa użytkowników telefonów komórkowych to osoby legitymujące się wykształceniem średnim, jednakże stan ten zmienia się to na korzyść grupy z wyższym wykształceniem.

Sieć Idea dostępna jest już dla 97% Polaków. O sukcesie Idei zdecydowały nie tylko ciekawe oferty i usługi, ale także szybka rozbudowa sieci oraz poprawa jakości obsługi klientów. Obecnie Idea posiada blisko 24% udział w rynku telefonii komórkowej w Polsce i w roku ubiegłym nastąpiło prawie 50% wzrost całkowitych przychodów które wyniosły 1.582,1 mln zł.

W 2001 roku PTK Centertel zamierza skoncentrować się także na poprawie świadczonych usług i nowych obszarach rozwiązań biznesowych m-commerce i UMTS. Firma zamierza także zwiększać swoją wartość dzięki dalszym zmianom w sektorze telekomunikacyjnym wynikających z przenikania się rynków i technologii: informatycznych (Internet), telekomunikacyjnych (stacjonarnych i komórkowych), medialnych (telefonia kablowa i satelitarna) oraz rosnących wymagań klientów co do jakości szybkości ilości przesyłanych danych i zmiany modelu działania operatora komórkowego w kierunku dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb (tailor made). (eRPe)

Więcej informacji można znaleźć na stronach http://www.idea.pl

Wybrane dla Ciebie
Flaga Wagnerowców na granicy. Estonia wyśmiała zdarzenie
Flaga Wagnerowców na granicy. Estonia wyśmiała zdarzenie
Ogromne protesty w Serbii. Prezydent zapowiedział spełnienie żądań
Ogromne protesty w Serbii. Prezydent zapowiedział spełnienie żądań
Obława policji w Smogorzewie. Na drodze leśnej padły strzały
Obława policji w Smogorzewie. Na drodze leśnej padły strzały
Inwazja na Tajwan? "Xi Jinping jest świadomy konsekwencji"
Inwazja na Tajwan? "Xi Jinping jest świadomy konsekwencji"
Wyniki Lotto 02.11.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Kaskada, Mini Lotto
Wyniki Lotto 02.11.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Kaskada, Mini Lotto
Inwestycja na cmentarzu. Akademia KGB na dawnej nekropolii
Inwestycja na cmentarzu. Akademia KGB na dawnej nekropolii
Minister rolnictwa reaguje na oświadczenie Telusa. "Jestem załamany"
Minister rolnictwa reaguje na oświadczenie Telusa. "Jestem załamany"
Wypadek podczas pościgu. Jest nowy komunikat policji
Wypadek podczas pościgu. Jest nowy komunikat policji
Dramatyczny finał poszukiwań. Ciała braci na dnie jeziora
Dramatyczny finał poszukiwań. Ciała braci na dnie jeziora
Działo się 2 listopada: groźby USA, atak hakerski i oświadczenie Telusa
Działo się 2 listopada: groźby USA, atak hakerski i oświadczenie Telusa
"Brednie u Rymanowskiego". Okładka gazety wywołała kontrowersje
"Brednie u Rymanowskiego". Okładka gazety wywołała kontrowersje
Nadchodzi bardzo duże ochłodzenie. Podano, kiedy się zacznie
Nadchodzi bardzo duże ochłodzenie. Podano, kiedy się zacznie