Drzwi otwarte Skody
Agencja Peppermint wygrała przetarg na przygotowanie drzwi otwartych w salonach sprzedaży w związku z wprowadzaniem na rynek Skody Roomster.
31.08.2006 08:46
Przetarg rozpisany został w lipcu, brały w nim udział 2 agencje.
Drzwi otwarte promujące model Skody Roomster we wszystkich salonach Skody w całej Polsce odbędą się na przełomie września i października. W ramach wygranego przetargu agencja Peppermint jest odpowiedzialna za przygotowanie scenariusza drzwi otwartych, kreację materiałów POS oraz działania promocyjne skierowane do odwiedzających salony. Roomster to nowy model Skody. Kompaktowe auto o cechach funkcjonalnych minivana, wprowadzone zostało na rynek przez Skoda Auto Polska w lipcu br. Agencja Peppermint była odpowiedzialna za realizację działań BTL związanych z I etapem kampanii launchowej Skody Roomster.