Drożej w "Fakcie"
Wzrosną ceny reklam w najpopularniejszym polskim tabloidzie.
Jak podaje Axel Springer Polska, powołując się na dane Expert Monitor, od stycznia do października wpływy z reklam "Faktu" były wyższe o 114 proc. w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym.
Pomimo tak dobrych wyników, od 12 grudnia ceny reklam podskoczą w górę średnio o prawie 6 proc. w wydaniach poniedziałkowych i piątkowych, o 7 proc. w wydaniach czwartkowych, natomiast w pozostałe dni o około 5 proc.
Za kolumnę, według nowego cennika, trzeba będzie zapłacić - w poniedziałki i piątki 90 tys. zł netto, w czwartki 105 tys. zł, w pozostałe dni tygodnia 70 tys. zł. Zmianie nie ulegną jedynie ceny reklam w dodatku "Fakt TV" i na stronach wydań lokalnych.
Jak informuje Małgorzata Bałuch z Axel Springel Polska, podwyżka jest wynikiem polityki cenowej wydawnictwa.