'Droga do radości'
Publicis przygotował kampanię reklamową dla piwa Redd's Red.
06.06.2006 00:12
Wszechobecna czerwień, oślepiające błyski rzucane przez magiczne ważki oraz energiczna, ciemnowłosa dziewczyna poszukująca w tym niezwykłym świecie czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego: piwa Redd’s Red - taka jest fabuła kolejnego spotu przygotowanego w tym roku przez agencję reklamową Publicis dla marki Redd’s. Wczoraj ruszyła nowa telewizyjna kampania piwa Redd’s Red, skierowana do młodych ludzi, a zwłaszcza kobiet.
Niezwykły spacer po magicznym czerwonym świecie przedstawionym w filmie reklamowym prowadzi w końcu jego bohaterkę do drzwi, za którymi czeka… butelka Redd’s Red – „piwa o smaku”, jak mówi w tym momencie lektor.
„Dynamiczny i pełen ciekawych efektów spot jest trzecim z cyklu nowych filmów reklamowych piwa Redd’s. Film ten nawiązuje do poprzednich spotów i tak jak one adresowany jest przede wszystkim do młodych, pełnych radości i energii kobiet” - powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.
30-sekundowy spot telewizyjny będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN, TVN7, TVN24, a także TVN Style i Discovery.
Media zaplanował dom mediowy Macroscope OMD.
Kampania – Droga do radości
Klient: Kompania Piwowarska SA
Przedstawiciel klienta: Beata Kaniewska, Senior Brand ManagerIzabela Jaskólska, Specjalista ds. Zarządzania Marką
Dom mediowy: Macroscope OMDMarcin Piotrowski, Group Account DirectorMichał Kubiak, Account Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Agnieszka Wichracka, Group Account DirectorMonika Rendzner, Account Manager
Strategia:Aleksandra Jurkiewicz, Strategic Planner
Kreacja:Joanna Bednarkiewicz, Senior Art DirectorBartosz Mularczyk, Art DirectorDagmara Witek-Kuśmider, Copywriter
Reżyseria: Małgorzata ŁupinaProdukcja TV: Aleksandra Kowalczyk
Początek kampanii: 5 czerwca 2006 r.