Dr Premio: Dbaj o niego? jak o siebie samego
W poniedziałek, 15 października br. ruszy zimowa kampania Premio -
promująca ogólnopolską sieć serwisów samochodowych pod hasłem "Dbaj
o niego& jak o siebie samego".
15.10.2007 08:00
Klienci sieci Premio na terenie całego kraju mogą - w ramach kampanii - kupić po promocyjnych cenach opony, felgi oraz akumulatory, a przy wymianie oleju w samochodzie na Castrol 5W40 czeka na nich niespodzianka - piłka EURO UEFA 2008.
"Celem kampanii jest zachęcenie kierowców do korzystania z profesjonalnych usług oraz wszechstronnej oferty sieci Premio, a także uświadomienie im, że zima to czas, w którym każdy kierowca powinien szczególnie zadbać o swój samochód. Tylko dobrze przygotowane auto, m.in. wyposażone w opony zimowe, pozwala na bezpieczną jazdę w trudnych zimowych warunkach" - powiedział Piotr Nowakowski, Premio Business Development Manager.
Na potrzeby kampanii przygotowano reklamy prasowe, internetowe oraz radiowe, w których Dr Premio zaleca wymianę opon.
Reklamy pojawią się w ogólnopolskich wydaniach "Gazety Wyborczej", "Faktu" i "Dziennika", w prasie motoryzacyjnej: "Auto Świat", "Motor" i "Auto Moto" oraz w dziennikach lokalnych. Kampanię prasową dodatkowo wspierają reklamy radiowe, które zostaną wyemitowane w 28 rozgłośniach, w tym w dwóch ogólnopolskich (Radiu Zet i RMF FM). Z kolei reklamy internetowe znajdą się w najbardziej popularnych portalach motoryzacyjnych.
Klienci serwisów fast-fit Premio w ramach kampanii mogą kupić w promocyjnych cenach opony marek: Goodyear, Dunlop, Fulda czy Dębica, felgi R.Tec, Alcar oraz akumulatory VARTA.
Kampania potrwa do 30 listopada. Kreację przygotowała należąca do Grupy STGR agencja EgoID. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.