Dr Premio: Dbaj o niego? jak o siebie samego


W poniedziałek, 15 października br. ruszy zimowa kampania Premio -
promująca ogólnopolską sieć serwisów samochodowych pod hasłem "Dbaj
o niego& jak o siebie samego".

15.10.2007 08:00

Klienci sieci Premio na terenie całego kraju mogą - w ramach kampanii - kupić po promocyjnych cenach opony, felgi oraz akumulatory, a przy wymianie oleju w samochodzie na Castrol 5W40 czeka na nich niespodzianka - piłka EURO UEFA 2008.

"Celem kampanii jest zachęcenie kierowców do korzystania z profesjonalnych usług oraz wszechstronnej oferty sieci Premio, a także uświadomienie im, że zima to czas, w którym każdy kierowca powinien szczególnie zadbać o swój samochód. Tylko dobrze przygotowane auto, m.in. wyposażone w opony zimowe, pozwala na bezpieczną jazdę w trudnych zimowych warunkach" - powiedział Piotr Nowakowski, Premio Business Development Manager.

Na potrzeby kampanii przygotowano reklamy prasowe, internetowe oraz radiowe, w których Dr Premio zaleca wymianę opon.

Reklamy pojawią się w ogólnopolskich wydaniach "Gazety Wyborczej", "Faktu" i "Dziennika", w prasie motoryzacyjnej: "Auto Świat", "Motor" i "Auto Moto" oraz w dziennikach lokalnych. Kampanię prasową dodatkowo wspierają reklamy radiowe, które zostaną wyemitowane w 28 rozgłośniach, w tym w dwóch ogólnopolskich (Radiu Zet i RMF FM). Z kolei reklamy internetowe znajdą się w najbardziej popularnych portalach motoryzacyjnych.

Klienci serwisów fast-fit Premio w ramach kampanii mogą kupić w promocyjnych cenach opony marek: Goodyear, Dunlop, Fulda czy Dębica, felgi R.Tec, Alcar oraz akumulatory VARTA.

Kampania potrwa do 30 listopada. Kreację przygotowała należąca do Grupy STGR agencja EgoID. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)